...i am who i am.i do what makes me happy.i live for me.not u.u may not agree with me..but i'm not seeking your approval.i'm happy with all that i am...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 25, 2009

...:getting married:...

ahaksz...bkn aku k nk kawen...tp abg2 aku n kawan2 ku...asik dpt invitation kad je...da mcm artis plak aku nie...hahaha...demm..!!! knp la suma nye nk kawen...rs mcm br je abis sek...mcm megong2 je lg...but realiti nye masing2 da matang n this year da 23thn..hahaha...mcm x percaya je aku da besa...rs mcm bdk2 je lg...huhuhu...

smlm aku cit cat ngan my best frenz..tetiba die gtau aku yg die akn tunang n mayb ujg thn nie...dem..!!! aku mmg terkezut la n rs mcm sebak sgt..rs mcm akan kehilangan kwn baik lpas nie...ye la...bile die da melangkah alam umah n tangga nie kan...mst la x sama mcm sblm2 nie...but i'm happy 4 her...mayb tue yg terbaik utk die...aku doakan die bahagia slalu...amin...=)

:::antara tarikh2 yg dijemput:::
  • 7/3/2009- Nur Amirah Bt Kamarul Zaini//bdk umah sewa aku time blaja dlu//
  • 7/3/2009 - Norhizati//kwn kelas time kat kolej//
  • 15/3/2009- Siti Hamimah Bt Ariffin//kwn sek men//
  • 4/4/2009- Kak Rifhani Bt Ramzis//akak bilik time duk hostel //
  • 18/4/2009- Majlis Pertunangan Along//my 1st bro//
  • 2/5/2009- Majlis Pernikahan Angah//my 2nd bro//
  • 7/6/2009 - Emy Kecik//abg sedara aku//
  • 27/6/2009- Adibah Bt Zulkarnain//kwn rapat time sek ren n men//
setakat nie...tue je la jemputan kndri kawen yg aku dpt...ade lg nie...tp ade yg x sampai kad lg...huhuhu...posman tue x jmp umah aku kot...ngee...~~~



0 comments: