...i am who i am.i do what makes me happy.i live for me.not u.u may not agree with me..but i'm not seeking your approval.i'm happy with all that i am...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 11, 2009

...kejadian malam semalam...

morning sume....
ari nie awal gile aku bgn....huhuhuhu....
gara2 psl mlm td...x dpt tdo ngan lena...lgpun ptg smlm da bantai tdo...kire da terlebih tdo la...huhuhuhu....
berbalik ngan tajuk utk kali nie...kisah mlm td...
mlm td aku g lpak2 mkn wif ecah n nina...demam2 pun gatal kaki nk kuar jgk...then da abis mkn2 tue..ktorg decide g jln2 putrajaya...
on the way nk smpi tue...tp da msk pun area putrajaya...keta aku hal plak...dem..!!!!lg skali keta tue wat hal time aku pakai...blur sebentar aku...tetiba je pedal cluch aku patah..ganas sgt kot aku tekan..longlai da pedal tue....shit..!!!
da la time tue kul 11 da...agak cuak jgk la...da la kami bertiga je...perempuan plak tue...lagi la sirau aku dibuat nye...then we all decide col mbr ktorg...aku klu blh x nk family aku tau...masak aku dibuat nye nnt...hehehe...
dkt kul 12 jgk la mbr aku smpi..die tlg tgk2 jap...then die cakap mayb kabel putus...x leh nk wat pe la...tetiba ade sorg mamat benti..die tny la..nk guna lori tunda x..???da x de choice...terpaksa jgk la tunda bw g umah mbr ktrog tue...dan melayang la jgk RM120 aku...cis..!!!x bg diskaun lngsg...pnt je ayat2...hahahaha....
sampai umah mbr ktorg tue...mbr aku yg pomen nie tlg tgk2 kan...tgk punya tgk...bkn nye kabel putus...just mcm tercabut la..dem...!!!membazir je byr duit tunda td...blh btl kan je...dalam kul 1.30 tue..suma settle...


alhamdulillahh...everything okey...thank GOD..



0 comments: